Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2013 01:21 - Въздушен мост
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 6203 Коментари: 24 Гласове:
32

Последна промяна: 28.12.2013 17:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


***
Когато се измъчиш в живота
се срещни с мен.
И в последните минути
с нежни думи ми говори
до края -
как ще ме обичаш завинаги.
После греби с веслата
без да спираш за миг.
Не оставяй време за болката,
докато пътуваш
от твоето до моето сърце.
И ако завали снегопад
в твоята пролет,
а цветовете не успеят
да се разпукат
по дървото на любовта,
не се отчайвай.
Защото ще дойде време,
когато ще се разпъпят
и ще белеят
в облаци от щастие..
И когато ласкаво ме галиш
прибери в раклата на паметта
спомена за ласките,
за да можеш да ме чакаш
в капките роса
и в порива на вятъра,
докато изникне въздушен мост,
по който ще премине
надеждата..
Там моят образ
ще стои пред теб -
една белоснежна вишна
в твоето сърце..
И дори яростният вятър
на времето
да избута всички мои цветове,
аз ще остана в този  миг
в сърцето ти - прекрасна..
Листата на нашите думи
ще плават във времето,
в малки капки роса..
Изричай винаги,
че ме има
в този и всички други
животи.
Като бял рис ме намирай -
само за теб - единствена,
защото аз те чакам.
Чакам те  като желание за покълване,
като желание да ме нарисуваш
и вземеш душата ми - портрет
в далечния си път..
И когато се превърна
в прозрачна вълна,
а ти в белия бряг,
не ще се страхуваме от бурите -
прегърнати..
Ти ще ми разкажеш
всичко за любовта,
а аз ще те чакам
дори след смъртта..
Защото тялото ми
като земята има предел,
но край за любовта
не съществува..
И като лунна трева ти шептя -
пак ще се срещнем с теб
дори след смъртта.







Тагове:   въздушен мост,


Гласувай:
32



1. sestra - И сега ти се поставя задача:
28.12.2013 10:03
вярвай.
цитирай
2. faktifakti - Стани, ако започна да вярвам
28.12.2013 10:17
във всеки стих, който измисля,
ще загубя връзка с реалността.
изкуството е масаж на душата,
релаксираш за няколко минути,
обличаш се и продължаваш
с живота.

sestra написа:
вярвай.

цитирай
3. sestra - Чакай малко...
28.12.2013 11:16
на теб животът някаква касапница ли ти се явява?... Или черен миньорски труд. За мен да, но без вяра накъде?
цитирай
4. faktifakti - „Човек трябва да носи хаос в душата си, за да може да роди танцуваща звезда.“
28.12.2013 12:13
А при наличие на вяра , не съществува хаос.
За мен животът е песен
и цикъл отнесен,
ако няма рима
удари ма.
цитирай
5. sestra - Не знам да има вяра, толкова голяма,
28.12.2013 13:43
faktifakti написа:
А при наличие на вяра , не съществува хаос.
За мен животът е песен
и цикъл отнесен,
ако няма рима
удари ма.


че да разруши хаоса... Но толкова малка, че да го надвие, тя е такава :) развесели ме.
Не спорим явно
само си говорим.
Много красиво говориш.

цитирай
6. cinderellathespy - 3. и 4.
28.12.2013 13:50
Айдииии ТриУ Българка!:))))
Еви, знайш ли кът тЪ пляснЪ с тЪz малката рЪкЪ (не за другУ амИ няма рима, пък ти каза - удари мЪ;) )

"Ти ще ми разкажеш
всичко за любовта,
а аз ще те чакам
дори след смъртта.."
Мойто е тУва!:)
Пък музикалното ми е тУва :
http://youtu.be/RwqFlyKKiuA
(нали е международен ден на киното)
Прегръщам те и те обичкам,

Ели
цитирай
7. makont - Мила Евичка, нека желанието за покълване се сбъдне,
28.12.2013 14:23
красиво е, ще го бъде, ще видиш, пожелавам ти го от сърце и душа. Бъди щастлива, Ева!
цитирай
8. faktifakti - съгласна съм с теб,
28.12.2013 14:30
просто се шегувам.

sestra написа:
faktifakti написа:
А при наличие на вяра , не съществува хаос.
За мен животът е песен
и цикъл отнесен,
ако няма рима
удари ма.


че да разруши хаоса... Но толкова малка, че да го надвие, тя е такава :) развесели ме.
Не спорим явно
само си говорим.
Много красиво говориш.


цитирай
9. faktifakti - ах колко си добра и позитивна.
28.12.2013 14:34
ти си като дъжда, слънцето и въздуха - 3 в 1.
и за теб - много щастие, мила.

makont написа:
красиво е, ще го бъде, ще видиш, пожелавам ти го от сърце и душа. Бъди щастлива, Ева!

цитирай
10. faktifakti - разсмя ме яко.
28.12.2013 14:47
мерси, мила.

cinderellathespy написа:
Айдииии ТриУ Българка!:))))
Еви, знайш ли кът тЪ пляснЪ с тЪz малката рЪкЪ (не за другУ амИ няма рима, пък ти каза - удари мЪ;) )

"Ти ще ми разкажеш
всичко за любовта,
а аз ще те чакам
дори след смъртта.."
Мойто е тУва!:)
Пък музикалното ми е тУва :
http://youtu.be/RwqFlyKKiuA
(нали е международен ден на киното)
Прегръщам те и те обичкам,

Ели

цитирай
11. djani - В началото бе хаос...
28.12.2013 16:02
А после дойдоха поетите и въдвориха ред, мерена реч и рима. И вече няма спасение от тях...
цитирай
12. faktifakti - решила съм да се пробвам в хумора,
28.12.2013 16:22
там конкуренцията е по - малка.
какво ще кажеш?
боже , боже опази..

djani написа:
А после дойдоха поетите и въдвориха ред, мерена реч и рима. И вече няма спасение от тях...

цитирай
13. coacoa11 - :) Много ще ти отива хуморът, идвай, ...
28.12.2013 16:44
:) Много ще ти отива хуморът, идвай, че аз съм на път да предам фронта...
цитирай
14. faktifakti - как ще предаваш фронта,
28.12.2013 16:55
аз при теб се забавлявам най - много,
с една забележка че е рядко.
само да си посмяла.
желая ти освен късмет, любов, щастие, кинти и да се разплакваш от смях през ден.


coacoa11 написа:
:) Много ще ти отива хуморът, идвай, че аз съм на път да предам фронта...

цитирай
15. анонимен - хубав пост
28.12.2013 19:11
хубав пост и музиката е страхотна нежна браво !!!
цитирай
16. precoria - Вярвам,че от
28.12.2013 22:07
въпросния хаос ще направиш красив Космос.Или може би вече си го направила...Поздравления!
цитирай
17. karaiany - Обичам светлото, боже мой! Имам ...
29.12.2013 09:47
Обичам светлото, боже мой!
Имам много тъмни и сиви петна, които постоянно храня, но светлите са тези, които ми дават блясъка.
Нека ти е светло, Ева!
цитирай
18. solinvictus - Браво, Безвремие. . . . много ми х...
29.12.2013 10:40
Браво,Безвремие....много ми хареса! :) ще си го кУпирам!! Каква картина ти харесва повече "море" или "небе"? :)
цитирай
19. faktifakti - благодаря ти.
29.12.2013 12:14
весело посрещане на новата година.

rozzata написа:
хубав пост и музиката е страхотна нежна браво !!!

цитирай
20. faktifakti - благодаря,
29.12.2013 12:15
на път съм май.
Весело посрещане на Новата година.

precoria написа:
въпросния хаос ще направиш красив Космос.Или може би вече си го направила...Поздравления!

цитирай
21. faktifakti - ние хората , сме същества на светлината.
29.12.2013 12:16
пожелавам ти светлината винаги да бъде с теб.

karaiany написа:
Обичам светлото, боже мой!
Имам много тъмни и сиви петна, които постоянно храня, но светлите са тези, които ми дават блясъка.
Нека ти е светло, Ева!

цитирай
22. faktifakti - и двете, нали ме знаеш каква съм, искам винаги от всичко по много.
29.12.2013 12:17
усмихни се , нова година идва с ново начало.

solinvictus написа:
Браво,Безвремие....много ми хареса! :) ще си го кУпирам!! Каква картина ти харесва повече "море" или "небе"? :)

цитирай
23. metlichina - красив поетичен мост... и любов..
05.01.2014 20:17
нежната, истинската жадувана любов... и прекрасна музика...
поздрав и прегръдка за теб... от сърце..
цитирай
24. faktifakti - прегръдки
13.01.2014 17:13
metlichina написа:
нежната, истинската жадувана любов... и прекрасна музика...
поздрав и прегръдка за теб... от сърце..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3099072
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930