Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2013 00:01 - Вагабонтино, къде си скрил отговора
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2261 Коментари: 10 Гласове:
13

Последна промяна: 03.06.2013 00:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И от най - наклонения покрив, по кривия поцинкован улук,
се засилих и скочих  между рогата
на един синеок лъв,
който си отглеждаше небесна гъба със
съвършено женско тяло
в една осветеност между облаците. Пиеше от соковете й, а тя разклоняваше рогата му. И така си живееха от край време,
в една удобна симбиоза, от която и на двамата им убиваше,
но си натискаха парцалите, за да не си развалят рахата.
-Опс, грешка, извинете. - Учтиво заекнах от челото на небесния странник.
Синьото на  на очите му се пробва да светне в червено,
но се отказа, а аз така подкупващо  се усмихнах,
че той само изпъшка достолепно:
- Ти пък коя си? И спомняйки си как се прави, присви  хищно нокти някъде долу до дънерите, на гротексната гора от миналото , под него.
Всъщност гората беше рунтавата шапка на казак с фарове от трактор Lamborgini, която бълбукаше и бръмчеше в странна материя за производство на нови съзвездия.
Защото старите съзвездия се изхабяват след много трилиони години, жичките на звездните крушки прегарят и се налага да бъдат сменяни с нови.
- Въх, колко красиво! - възкликнах аз.
Настаних се удобно върху перчема на рогатия лъв и засиях, предвкусвайки интересното.
Обожавам вкуса на интересно. Има една такава фина тръпчива жилка с аромат на непознато, че чак ме влудява, докато ми изтръпва небцето. И ми се иска още, и още, и още, докато не ми стане тежко на съзнанието, с позив за драйфане.
Докато се облизвам гладно, облаците около нас  размахват криле
и небето се изпълва с безброй птици. Или ми се струва, че звездите се превръщат в птици с малки фенерчета в човките.
Аз захласнато се взирам, взирам .. очите ми се премрежват и плавно пикирам на четири крака в центъра на окръжност,
с кацнало току що излюпено птиче върху дупето ми.
През дупката на центъра виждам в дъ-ълъг тръбовиден тунел, залепени за облата му вътрешност  небето, облаците, храстите, горите,  камънаците, пръстта .. повдига ми се от завиване на свят
и спирам да продължавам да гледам все по - надолу.
А пилето стои на жълтите си крачка и ме гледа с възхищение.
- Кога отлитаме ? - подскача възторжено, новопръкнало се
в живота, настанено на  моя гръб, но пристъпва към ухото ми.
- Придвижвам се самичка. - му отвръщам ужким небрежно,
защото нито знам къде съм, нито как ще продължа нататък,
а още по - малко къде е това нататък.
- Аз съм шперца. ..
- Пиле ти ли каза това? - извръщам бавно глава към рамото си, защото усещам Вселената как се материализира през пилето, облякла  яке с качулка. И в разкопчаното  яке стоят
в безграничен ред всички мъглявини, съзвездия, времеви потоци
и изгряващи светове.
Онемявам от безкрайност, защото необятността прониква в мен - микроскопичната частица.
.. И осъзнавам, че в този времеви отрязък,
съм замислено мъничко птиче, с жълта гушка и шарени крилца, човчицата ми трепти в червено и държа , здраво стиснало
с розови крачка едно клонче, или клончето държи мен,
все едно  - пазим равновесие. И чакам да изгрее луната,
за да стигна по лунната пътека до нарисувания детски свят,
в кутия от цветна боичка на пеещата художничка.
Карам я , докато чакаме, да нарисува кочани с ухаеща
варена царевица.. Потеглеме.
..И ето ме,  раздавам  царевица на малчуганите  в света на децата
и ги наблюдавам съсредоточено, за да открия  Вагабонтчик между тях.
Защото той е единственото хлапе на света, което яде царевицата по особен начин.
Ето, виждам го - оцветява всяко зрънце в цвят на мечта и го поглъща бавно, за да покълне в него от наслаждение.
Кацам на китката му.
- Къде ти е идеята за кактусче, пич? - изписквам пронизително
и той така се задавя с поредното зърно - мечта,
че зъркелите му от премрежено - замечтани,
пак започват да цъкат , премервайки времето
с точност до милимундър.
- Ох, добре че дойде. - и тази идея ме заряза.
Или  аз загубих интерес след 2/3 -ти живот. Все тая. - За мен ли идваш?
Отдръпвам се  две крачки назад. Обхождам го с поглед.
Гардът му се е поизмачкал, но стои с наперени гърди, стиснал устни и крие ръце в джобовете, за да не видя че пръстите му треперят
от пренапрежение.
Искам да си отговоря на въпроса : Да му покажа ли ли онова , което видях, докато го търсех.
Но има само един начин.
Допирам се до него плътно, с всяка клетка на кожата си
и много бавно прониквам в сърцето му. Безболезнено. Защото той ужасно се страхува от болка. Притварям очи и туп - туп ,, затуптявам с неговия пулс.
М - да -а .. я да видим сега къде си скрил отговора ,
Вагабонтино ..






Гласувай:
13



1. makont - Получих просветление,
03.06.2013 16:01
ако безболезнено предаваме мечтите си един на друг и туптим в един пулс, никога няма да бъдем в удобна лъвска симбиоза, убиваща, но рахатлийска. Трудно се променяме, нали? Сега съм онемяла от безкрайност и чакам продължението. Усмивки, Факти, премрежено-замечтани!
цитирай
2. karaiany - Вагабонтска въпросителна ! Ти си ...
03.06.2013 18:56
Вагабонтска въпросителна !
Ти си го написала - в джоба с треперещите пръсти :)
Трепач финал , неам думи !
цитирай
3. forgiveness - Aaaa, става доста тревожно...
03.06.2013 20:01
...почнах да сънувам твоя Вагабонтчик и ... че ям от разноцветните му бонбонки, които си му донесла от съзвездието Касиопея. Белите свършиха много бързо, после сините...Когато остана последният розов, се стреснах и се събудих .... Но на заранта, докато оправям леглото си,...го намерих под възглавницата. Ееее, това вече е прекалено! А бе, F.F., ти милост нямаш ли?
цитирай
4. ishchel - :::)))
04.06.2013 01:17
И така си живееха от край време,
в една удобна симбиоза, от която и на двамата им убиваше,
но си натискаха парцалите, за да не си развалят рахата.

Обожавам вкуса на интересно. Има една такава фина тръпчива жилка с аромат на непознато, че чак ме влудява, докато ми изтръпва небцето. И ми се иска още, и още, и още, докато не ми стане тежко на съзнанието, с позив за драйфане.

Е, как да коментирам ....супер си! Стилът ти ми прилича на комбинация от |Вонегът, Хейлър, Кортасар, Бесет и за цвят Кандински и както вече съм споменавала - Дали!:) Фантаматористични перпетуммобилета! И точни житейски попадения.
Поздрави на хвъркатото пиле !:)
цитирай
5. faktifakti - скъпа , за това се иска взаимно доверие , пълна отдаденост и постоянство.
04.06.2013 21:31
колко двойки притежават тези неща?
усмивки и благодарности, че си тук.

makont написа:
ако безболезнено предаваме мечтите си един на друг и туптим в един пулс, никога няма да бъдем в удобна лъвска симбиоза, убиваща, но рахатлийска. Трудно се променяме, нали? Сега съм онемяла от безкрайност и чакам продължението. Усмивки, Факти, премрежено-замечтани!

цитирай
6. faktifakti - радвам се , че те изкефих.
04.06.2013 21:33
karaiany написа:
Вагабонтска въпросителна !
Ти си го написала - в джоба с треперещите пръсти :)
Трепач финал , неам думи !

цитирай
7. faktifakti - на всички са ни разказвали приказки като деца.
04.06.2013 21:35
сега аз разказвам приказки за големи.
радвам, се че сънуваш цветно.
сърдечни поздрави от мен.

forgiveness написа:
...почнах да сънувам твоя Вагабонтчик и ... че ям от разноцветните му бонбонки, които си му донесла от съзвездието Касиопея. Белите свършиха много бързо, после сините...Когато остана последният розов, се стреснах и се събудих .... Но на заранта, докато оправям леглото си,...го намерих под възглавницата. Ееее, това вече е прекалено! А бе, F.F., ти милост нямаш ли?

цитирай
8. faktifakti - благодаря ти мила.
04.06.2013 21:38
гъделичкаш ме между крилцата.

ishchel написа:
И така си живееха от край време,
в една удобна симбиоза, от която и на двамата им убиваше,
но си натискаха парцалите, за да не си развалят рахата.

Обожавам вкуса на интересно. Има една такава фина тръпчива жилка с аромат на непознато, че чак ме влудява, докато ми изтръпва небцето. И ми се иска още, и още, и още, докато не ми стане тежко на съзнанието, с позив за драйфане.

Е, как да коментирам ....супер си! Стилът ти ми прилича на комбинация от |Вонегът, Хейлър, Кортасар, Бесет и за цвят Кандински и както вече съм споменавала - Дали!:) Фантаматористични перпетуммобилета! И точни житейски попадения.
Поздрави на хвъркатото пиле !:)

цитирай
9. mariniki - харесват ми твоите вагабонтски приказки...
09.06.2013 23:23
и големите имат нужда от приказки... и знаеш ли, Евичка...
става чудесна книжка от тях... прегръщам те..
цитирай
10. faktifakti - ами , тя книжката е виртуална , който иска идва и чете.
10.06.2013 10:27
прегръдки.

mariniki написа:
и големите имат нужда от приказки... и знаеш ли, Евичка...
става чудесна книжка от тях... прегръщам те..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3096053
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930